fredag den 30. oktober 2015

Mesterbryggeren er tilbage med nyt opdateret udstyr

Efter længere tid uden opdateringer og brygninger, er jeg nu tilbage på bloggen igen. Jeg tog en lille pause på et års tid, da min kæreste og jeg fik os en dejlig søn.

Nu er bryganlægget rykket til Rødovre, nærmere bestemt hjem til min gode medbrygger Jonas. Vi er fluks igang med de sidste opdateringer på bryggryden, som indebærer et nyt elvarmelegeme, ny PID regulator og til sidst en lille pladeveksler.

Der er nu kun et par uger til første brygning i alt for lang tid.

Her lidt billeder af anlægget.



Det nye varmelegeme er monteret nederst i gryden, og skal forbindes til en PID-regulator, som skal styre temperaturen under mæskning.


Her gjorde Jonas et hæderligt forsøg på at fikse den gamle PID, som var stået af. Men desværre uden resultat, så vi har bestilt en ny regulator hjem.


/MesterBrygger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar