søndag den 16. februar 2014

TheElectricBrewery.com - et fantastisk website

Jeg må simpelthen hylde et website der hedder The Electric Brewery. Jeg har efterhånden hentet enormt meget inspiration fra deres idéer, til hvordan man kan bygge sit eget elektriske bryganlæg.

Det seneste spændende emne jeg har kigget på, er hvordan de anvender opvarmning, under Emnet: Heating Elements. Her kan man se hvordan et elektrisk varmelement installeres i en rustfri stålgryde. Tilmed så beskriver de meget grundigt hvordan du udfører selv de mindste detaljer ved installationen.

Men det er selvfølgelig ikke kun ros de skal have. Jeg synes eksempelvis godt at de kunne anbefale at anvende nogle andre quick koblinger til bryggeslangerne (Deres valg). Jeg sværger til quickkoblinger af typen Camlocks. De har et mindre trykfald over koblingen og er en smule mere prof at arbejde med.

Men tag et kig derind, hvis du har brug for mere inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar