tirsdag den 18. februar 2014

Vinøl Hobby på Frederiksberg - den lokale brygger forretning

Jeg må lige dele min seneste opdagelse - en lille hyggelig vin og øl hobby butik som ligger her på Frederiksberg, nærmere bestemt på Godthåbsvej nr. 131. De har åbent fredag og lørdag, og jeg kan kun anbefale at tage et kig derind. De er yderst snakkesalige og hvis man man lige leder efter lidt godt til hjemmebryganlægget, så kan man også få et par hjælpsomme tips hertil.

Vinøl Hobby - hjemmesiden er ikke prangende, men til gengæld så har de masser af rigtig fine ting til både den erfarne og nystartede hjemmebrygger.

Jeg kom selv til at købe et kapselapparat i bordmodel. Mine gamle håndmodel er efterhånden alt for slidt. Så jeg måtte lige opgradere udstyret, så jeg er klar til at tappe påskebryggen - den skal bare lige brygges først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar